Mitovi i zablude

 

Postoji nekoliko zabluda koje kruže vezano za obradu kočionih diskova, tu smo da otklonimo misteriju. Obrada diskova nije mračna tajna već visoko precizna tehnologija.

 

Mit: Obrada diska drastično smanjuje njegovu debljinu.obrada diskova Činjenica: Ukoliko je kočioni disk zaista tanak obrada diska se ne preporučuje i tu nema rasprave. Ali... obradom se skida svega 0.3 - 0.5 mm ukupne debljine kočionog diska, tako da ukoliko ta debljina postoji nema nikakvih problema i bojazni.

Mit: Obradom diskova se ne rešava vibriranje pri kočenju.
Činjenica: Duži niz godina je ustanovljeno da se obradom diska eliminišu vibracije i da je to jedini provereni način sprečavanja istih usled bočnog pomeranja ili nejednake debljine diska. Današnji aparati poseduju automatske regulatore i detektore.

Mit: Nije potrebno vršiti obradu diskova na vozilu.
Činjenica:Da, potrebno je! Svakako se mogu skinuti i odneti na obradu na strugu, ali zašto rizikovati da li će se na kraju sve uklopiti pri montaži i gubiti i vreme i novac.

Mit: Postoji veliki broj vozila čiji se diskovi ne mogu obradjivati.
Činjenica: Obrada diskova se može uspešno obaviti na bilo kojim diskovima na bilo kojem tipu vozila nosivosti do 3.5 tone, uključujuć sve vrste diskova ( razbušene, standardne, ventilirajuće,... ).

Mit: Proces obrade diskova traje dugo i zamoran je.
Ćinjenica: Zapravo ceo proces traje svega 9 minuta ( po disku ) i veoma je jednostavan, sastoji se iz samo 4 koraka: Skidanje točka, postavljanje adaptera, štelovanje, obrada diska. Više od polovine tog vremena mehančar je slobodan da se posveti drugim delovima vozila. Kratak video možete pogledati klikom ovde.

obrada diskova   obrada diskova  d

srenfrde

Revolucionarna Pro-Cut mašina za obradu diskova

pro cut obrada diskovaobrada diskovaobrada diskova